PROGRAM LOJALNOŚCIOWY "NA KAŻDĄ POGODĘ"
Drodzy parasolowi maniacy, przygotowaliśmy dla Was specjalny program, który umożliwi Wam w prosty i przejrzysty sposób gromadzić punkty oraz wymieniać je na rabaty procentowe na naszej platformie. Poniżej przedstawiamy Wam czytelny i prosty regulamin, który obowiązywał będzie w ramach uczestnictwa w programie.
Warunki przyznawania punktów w programie:
1. Konieczna jest rejestracja na sklepie parasoledlaciebie.pl. Dzięki rejestracji uzyskasz dostęp do informacji o swoich zamówieniach, ilości przyznanych punktów oraz będziesz mógł wymieniać je na odpowiadające im rabaty.
PAMIĘTAJ: Rejestracja, a następnie zalogowanie to WARUNEK KONIECZNY
2. Za każde wydane 50,00 zł brutto w sklepie, otrzymujesz od nas 10 punktów uwzględniając, że podczas zakupu jesteś zarejestrowany, a następnie zalogowany. Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany!
Przykład: za każde wydane 50,00 zł brutto klient otrzymuje 10 pkt. Jeśli klient złożył zamówienie o wartości 25 zł, a potem złożył zamówienie o wartości 25 zł, to za żadne z tych zamówień nie otrzyma punktów. Jeśli jednak złoży zamówienie za 100 zł, to otrzyma on 20 punktów.
3. Jakie produkty obejmuje program: wszystkie dostępne w sklepie, łącznie z promocyjnymi
4. Kiedy punkty są dodawane: gdy status w sklepie zmieni się na PRZESYŁKA WYSŁANA, otrzymasz oczywiście na podanego w zamówieniu maila informacje o takiej operacji z naszej strony
5. Specjalnie dla Was przewidzieliśmy dwa małe bonus punktowe:
- za dodanie swojego maila do programu newsletter otrzymasz aż 10 punktów na swoje konto (pamiętaj, aby być zalogowanym). Zapisy odbywają się na stronie głównej w sekcji "Newsletter" u dołu strony
- za dodanie opinii po zakupie - na podanego w zamówieniu maila otrzymasz informację dotyczącą wystawienia opinii poprzez aplikację GerReview, za udzielenie opinii otrzymasz 10 punktów na swoje konto, a za dodanie opinii ze zdjęciem, aż 20 dodatkowych punktów!
6. Klient otrzymuje maile transakcyjne informujące o powiększaniu się puli punktów na koncie
7. Jak wymieniać punkty na rabaty? Klient po zebraniu odpowiedniej ilości punktów może wymienić je na rabaty procentowe:
Wielkość rabatu procentowego | Ilość zdobytych punktów |
5% | 30 punktów |
7% | 50 punktów |
10% | 100 punktów |
15% | 150 punktów |
8. Nie ma możliwości innej wymiany punktów! W koszyku przy zakupie, który będzie rabatowany, klient ma możliwość wglądu jaki kwoto rabat będzie go obowiązywał. Rabat zostanie automatycznie przeliczony z wielkości rabatu procentowego.
9. Ile czasu klient ma na wymianę? Punkty przyznawane są bezterminowo. Można dokonać wymiany w dowolnym momencie po ówczesnym zebraniu odpowiedniej ilości punktów.
10. Klient otrzymuje mail przypominający, jeśli zgromadzi odpowiednią ilość punktów
11. Kiedy punkty są odbieranie? Gdy status zmieni się na ANULOWANE:
Przykład: klient zrobił zakupy za 50,00 zł i otrzymał 10 punktów lojalnościowych. Po jakimś czasie (do 14 dni) dokonał pełnego zwrotu zakupionych towarów. W tym przypadku zostaje mu odebrane 10 punktów, które dostał za złożone zamówienie. Klient otrzymuje maila informacyjnego.
12. Czas trwania programu lojalnościowego: od 20.11.2021, zakończenia programu nie przewidujemy :)
UWAGA ! DODATEK SPECJLANY !
Przy rejestracji, otrzymujecie od nas mega bonus, otóż pierwszy zakup niezależnie od kwoty i ilości produktów w koszyku będzie skutkował naliczeniem w koszyku rabatu w wysokości 5% !
WARTO BYĆ Z NAMI ! W KAŻDĄ POGODĘ !