Perosnalizacja

 

Usługi znakowania i personalizacji parasoli

 

Znakowanie to nic innego jak nadruk na powierzchni produktów. Technik znakowania, w zależności od rodzaju produktu przeznaczonego do nadruku, jest bardzo wiele.

Usługi graficzne

Wykonujemy projekty graficzne na różne potrzeby naszych Klientów – nie tylko związane ze znakowaniem zamówionych produktów. Usługi graficzne , które świadczymy można podzielić na następujące grupy:

1. Projekty graficzne na potrzeby Internetu – są to projekty np. na potrzeby stron internetowych, banery internetowe do reklam graficznych, infografiki, layout strony internetowej, czy graficzny projekt stopki mailowej;

2. Projekty graficzne dla firm - to usługa skierowana głównie do przedsiębiorców, obejmująca takie projekty, jak logo, identyfikacja wizualna, key visual;

3. Projekty graficzne na potrzeby poligrafii  - to szereg projektów graficznych, które w dalszej obróbce będą podlegać wydrukowi w różnych technikach i formatach, np. wizytówki, teczki firmowe, ulotki, plakaty, katalogi, kalendarze etc.;

4. Projekty graficzne dla potreb druku wielkoformatowego  - to projeky graficzne, przeznaczone do wydruku wielkoformatowego , takie jak billboard, tablica reklamowa, rollup;

5. Obróbka grafik na potrzeby znakowania - gdy Klient chce nadrukować na produktach grafikę, która nie spełnia potrzebnych do tego wymogów technicznych, nie musi się o nic martwić – przerobimy ją w specjalnych programach graficznych tak, aby po naniesieniu na produkty prezentowała się jak najlepiej;

6. Projekty graficzne od zera - potrzebujesz wykonać grafikę komputerową, ale nie masz pomysłu jak się do tego zabrać? Żaden problem! My się wszystkim zajmiemy. 

Wizualizacje zamówień

Przed ostatecznym złożeniem zamówienia każdy Klient otrzymuje na zdjęciach lub cyfrowych rysunkach obraz tego, jak będzie wyglądał finalny produkt po oznakowaniu. Dzięki temu nigdy nie kupisz przysłowiowego „kota w worku”. Wizualizacje mają na celu pokazanie rzeczywistego koloru, wielkości oraz umieszczenia nadruku na produkcie.

Wpieramy naszych Klientów w procesie wyboru rodzaju znakowania zamówionych produktów. Naszą specjalnością jest doradztwo w zakresie jego formy i wyrazu. Technik znakowania jest wiele. Każda z nich ma swoją specyfikę, zalety i wymagania. Nasze doświadczenie pozwala nam na wskazanie najlepszej dla Ciebie techniki znakowania. Dzięki temu Twoje produkty zyskają niepowtarzalny charakter. Twoi Klienci otrzymają wyjątkowy prezent reklamowy. Wykonanie Twojego pomysłu przekazujemy doświadczonym profesjonalistom w naszej drukarni. To oni są w stanie zapewnić wysoką jakość i sprawne wykonanie znakowania. Wszystko to z pomocą nowoczesnego wyposażenia i kilku linii produkcyjnych. Jaka jest największa zaleta takiego rozwiązania? Nasi Klienci nie muszą się o nic martwić! Dostają od nas to, czego oczekują. Całość w odpowiednim terminie i w uzgodnionej jakości. Poniżej przedstawiamy podstawowe techniki znakowania. Wykorzystuje się je przy wykonywaniu nadruków na różnych rodzajach produktów reklamowych. Techniki te są najbardziej powszechne. Cechują się trwałością i zachwycają jakością wykonania. Metody:

  • Sitodruk - technika ta jest jedną z najczęściej wybieranych metod znakowania produktów reklamowych. Wszystko to dzięki szerokim możliwościom jej zastosowania. Doskonale sprawdza się na produktach o płaskiej powierzchni, np. torby, ubrania, parasole, drewniane pudełka. Znakowanie produktu polega na przeciskaniu farby przez specjalne sito w odpowiednio przygotowanej ramie (stąd nazwa tej technologii).
  • Fototransfer sublimacyjny - jest to technika, która pozwala na oznakowanie białych tkanin poliestrowych wielokolorową grafiką, czy zdjęciami. Jest ona szczególnie polecana do znakowania odzieży sportowej, a także białych parasoli. Wykonanie fototransferu sublimacyjnego polega na przeniesieniu projektu za pomocą prasy transferowej na znakowaną tkaninę. Projekt taki musi zostać wcześniej nadrukowany na specjalnym papierze przy użyciu tuszu sublimacyjnego
  • Druk transferowy - tę technikę znakowania najczęściej spotyka się podczas realizacji zamówień, na które nanieść trzeba skomplikowane wzory z dużą ilością detali. Nie jest to bez znaczenia. Zaletami druku transferowego są bowiem trwałość kolorów i duża precyzja odwzorowania projektu. Jest to technika szczególnie polecana do znakowania parasoli oraz wyrobów tekstylnych, takich jak koszulki. Znakowanie polega na wydrukowaniu przygotowanego wzoru metodą sitodruku na papierze termicznym. Następnie druk ten przenosi się na znakowane podłoże przy pomocy prasy transferowej
  • Grawer laserowy - szczególną cechą tej techniki znakowania jest niezwykła elegancja wykonania. Efekt takiego projektu to o kilka tonów ciemniejsze (lub jaśniejsze – w zależności od materiału) delikatne zagłębienia, zgodne ze wzorem. Niepodważalną zaletą grawera laserowego jest niezwykła precyzja wykonania. Idealnie sprawdza się przy odwzorowaniu szczegółowych obrazów i powtarzalnych efektów. Technikę tę można stosować na wielu rodzajach podłoża, również tych zakrzywionych. Wykonuje się go zazwyczaj na niewielkich powierzchniach. Najczęściej wybieranym podłożem do grawerowania jest oczywiście metal, ale także drewno, porcelana, tworzywa sztuczne i skóra. Przygotowany projekt wypala się w znakowanym podłożu za pomocą sterowanej komputerowo wiązki lasera.

 

Proces wykonania personalizacji

 

1. Klient dostarcza dane, które mają zostać naniesione na parasol (obrazek, tekst). Może odbyć się to poprzez zarówno zamówienie w polach "Tekst graweru", "Opis do zamówienia", bądź specjalnym module do wgrania projektu na karcie produktu.

2. Wszystkie projekty (z wyłączeniem tekstów na grawer) powinny być w tzw. krzywych, czyli rozszerzeniach takich jak: pdf. ai. svg. cdr. eps.

3. Czas na rozpatrzenie projektu i przygotowanie wstępnej wizualizacji przez grafika po stronie naszego e-sklepu wynosi 1-2 dni roboczych.

4. Klient posiada prawo do darmowych zmian  - do 3 sugerowanych poprawek.

5. Od momentu akceptacji wizualizacji przez klienta, wykonawca ma czas na wykonanaie:

-> 1-3 dni grawer

-> 1-4 dni nadruk

6. Wykonana perosnalizacja zostaje niezwłocznie wysłana do klienta po odbiorze z drukarni, czas nadania paczki to +1 dzień roboczy.

7. Spersonalizowane produkty nie podlegają zwrotom do 14 dni, z wyłączeniem, że przedmiot będzie miał wadę ukrytą.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl